وبلاگ شخصی پریسا

نحوه چاپ استیکر شیشه ای چیست؟

چاپ استیکر شیشه ای

در زمان‌های دیر باز , فرد به متاع یا این که خدماتی نیاز پیدا می کرد و در جست و جویبار فردی که بتواند آن نیاز را برطرف سازد راهی بازار میشد . امروزه البته , به دلیل تنوع فرآورده و ارتقا حریف , دیگر ارائه صرف کفایت نمیکند و می بایست خویش را به مشتری عرضه کرد . کاری که استیکرهای شیشه‌ای انجام می دهند همین است . آنان ظواهر سرد و بی روح شیشه را جان میبخشند و با تولید طرح‌های گرافیکی روی تراز , دقت مخاطب را به خویش جلب می‌نمایند . چه در پی مشتری تازه باشید , چه برنامهای برای یک کمپین تبلیغاتی ریخته باشید.

یک کدام از شایسته ترین و به صرفه ترین روش های چاپ و تبلیغات , چاپ استیکر است که علاوه بر مقرون به صرفه بودن نمایشی دیدنی برای تبلیغات هست . همینطور در اکثری از مواقع تماشا شده که از این گونه چاپ برای تزئینات داخلی و فرنگی ساختمان های اداری و منازل هم استعمال می شود و از آنجایی که استیکر ها دارنده گونه های متمایز میباشند حتمی است که با گونه های آن آشنا گردید . یک کدام از مهم‌ترین عارضه ها محبوبیت این مدل چاپ , نصب سهل و فارغ از دردسر آن بوده به گونه ای که نصب آن در سریعترین زمان ممکن صورت گرفته و هر شخصی قادر است عملیات نصب را انجام دهد .

چاپ استیکر چیست؟

در کسب و امور , تبلیغات سخن نخستین را می ‌زند از این رو صاحبان کسب و عمل در او‌لین تراز فعال سازی گونه های گوناگون مشاغل درپی روش‌ های مطلوب برای تبلیغات می باشند . در این مکان ضروری است بدانید یکی پرکاربردترین گونه های چاپ , چاپ استیکر بوده که دارنده کیفیت فوق العاده بالایی است و در مورد ها متمایز می توان از آن بهره برد .

درصورتی که شما نیز در هنگام آمدن به یک دکان زنجیره ای در کف مغازه تبلیغاتی را چشم اید یا این که بر روی درب های شیشه ای تبلیغات خوشگل و جذابی بوده , بعد از نزدیک توانسته اید استیکر ها را ببینید . این مدل چاپ مقابل تاثیرات آب و هوایی ایستادگی خیر و خوبی داشته و به دلیل پایداری بالا در قبال پارگی و رنگ پریدگی قابلیت به کار گیری از آن در کف دکان ها هم موجود است . از این رو می‌ توان در آب و هوای نمناک و بارانی , مقابل نوروفروغ خورشید و در هر فضایی که فکرش را بکنید از چاپ استیکر بهره مند شد . از طرفی دقت داشته باشید با وجود جذابیت این دسته چاپ , قابلیت به کارگیری از آن برای تزیینات باطن و بیرون ساختمان های مسکونی وغیر مسکونی موجود است . چاپ استیکر خانه طراحان سام در کلیه مورد های چاپی شایسته ترین سرویس ها را به مشتریان ارائه می‌دهد .

وینیل شیشه ای

علاوه بر آنچه ابلاغ شد یکی دیگر از مهم‌ترین خصوصیت های چاپ وینیل وجود گونه های متفاوت آن میباشد . به گونه ای که شما میتوانید برای سایز های متفاوت و محیط های مختلف چه داخلی و چه فضای گشوده از اشکال متعدد این استیکرها به کارگیری فرمایید . یک کدام از اشکال چاپ استیکر دسته شیشه ای یا این که درخشان میباشد که به صورت بی رنگ ایجاد شده و معمولاً برای نصب روی شیشه ها به عمل می‌ رود . وقتی که شما از مدل شیشه ای به کار گیری می‌کنید واجب است اعتنا داشته باشید که پشت مورد این چاپ ها به خیر به چشم می‌خورد .

مهم ترین کاربردهای این جور استیکر ها بر روی شیشه فروشگاه ها , مرکزها تجاری , اداری و سوپر مارکت‌ ها است که معمولاً به دلیل تبلیغات مورد به کارگیری قرار می‌گیرد .

ولی مدل دیگری از اشکال چاپ های استیکر , چاپ شیری یا این که مورد سپید است که می توان اظهار کرد بیشترین کاربرد را از نظر مصرف دارااست . ‌ این استیکر ها به گونه‌ ای بوده که مغایر استیکر های شیشه ای از دو طرف روءیت کرد نداشته و مهم ترین کاربرد آن بر روی یخچال فریزر های صنعتی , ماشینهای پخش , اتوبوس و غیره است . از آن جایی که قابلیت و امکان پباده سازی این دسته چاپ در بعد ها دوچندان بزرگ و مختلف موجود هست می‌توانید برای وسیله های نقلیه متعدد این دسته چاپ را تعیین نمایید . چاپ خانه طراحان سام که در قضیه های چاپ استیکر و چاپ بنر و دیگر چاپ ها فعالیت می کند می تواند آیتم خیر برای اخذ سرویس ها چاپی باشد .

استیکرهای شبرنگ

استیکر شبرنگ یا این که خویش رنگ دسته دیگر چاپ استیکر بوده که به صورت رنگی میباشند و در رنگ های متمایز جانور می‌ باشند . این مدل استیکرهای چاپ شده حدود ۳ سال تا ۷ سال پایداری رنگی داشته که‌این ایستادگی بسته به فرآورده و کمپانی تولیدکننده استیکر ها متعدد است . البته استیکر های شبرنگ به نحوی میباشند که بعد از چاپ و نصب در ظلمات رفلکس روشنایی دارااست و می‌توانند زیبایی منحصر به فرد به شخصی را به استیکر چاپ شده ببخشند , بعلاوه این که روءیت کرد در شب آن‌ها سهل و آسان خیس و خوبتر است . وبسایت در بین المللی چاپ استیکر اینجا لینک و پیوند شده‌است و می توانید ایده های جدیدی را از این تارنما اخذ فرمائید .

ارزش چاپ استیکر

علاوه بر آنچه ابلاغ شد در‌صورتی‌که بخواهید در زمینه ی هزینه استیکر و ارزش آن اطلاعاتی به دست آورید بایستی بدانید از جمله مهم‌ترین کارداران انتخاب کننده این بها می‌توان به دسته استیکر اشاره نمود , چون همان طور که گفته شد این چاپ در گونه های متمایز ساخت شده و کاربردهای متمایز داراست . از طرفی بعد ها تعیین شده برای این مدل چاپ هم قادر است در ارزش آخرین تاثیر فراوانی داشته باشد . یکی دیگر از مواقعی که بایستی به آن اعتنا داشته باشید لمینت نشدن استیکر ها بوده که موجب براقیت و زیبایی فراتر این مدل چاپ میگردد و در صورتیکه که بخواهید از این گونه چاپ که دارنده ارتفاع قدمت بیشتری به کارگیری فرمایید طبیعتاً می بایست هزینه بیشتری هم پرداخت فرمایید .

چاپ استیکر بصورت شیت یکی مقرون بصرفه ترین و پرکاربردترین تولیدها چاپی و تبلیغاتی است . چاپ استیکر در انواع هندسی , دایره مستطیل و سایز های متعدد بصورت کناره گرد وصاف هست . استیکر ها بیشتر مورد مصرف در بسته بندی تولیدها یا این که اجسام فلزی . . . یا این که بصورت تبلیغاتی می‌باشد , یکی‌از مزایای چاپ استیکر دکوراسیون در شیت برگه چسبدار در سایز های متفاوت به صورت نیم تیغ خورده است . که منجر سهولت در چسباندن و با صرفه سازی برگه می شود , در صورت نیاز به درخشندگی بیشتر و مقاوم خیس شدن از پوشش UV و یا این که سلفون به کار گیری می شود .

استیکر نوعی مدیاست که بواسطه چسبندگی که دارااست کاربرد های فراوانی داراست , حتما تا بحال شما هم در مغازه ها و اماکن گوناگون کاربرد استیکر را چشم اید که به طور معمول روی سطح ها صاف آن را میچسبانند . این مدیا به طور کامل شیری رنگ است و خواص کوتینگ نیکی داراست که با دستگاه لارج فورمت یا این که دستگاه اکوسالونت چاپ روی آن قرار می‌گیرد . چاپ استیکر را غالبا روی شیشه و یا این که سطوحی مانند ام دی اف و فلز یا این که هر سطحی که موردنیاز است به کارگیری می‌نمایند . این نکته در باره استیکر گفتنی است که استیکر رنگ شیری دارااست و به هیچ وجه از پشت چاپ سمت مخالف آن قابل تماشا نیست .


لینک های مرتبط:


http://samdhprint.loxblog.com/post/48/%DA%86%D8%A7%D9%BE%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D8%B1%20%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87%20%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87%20%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%85%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF%D8%9F.htm
http://samdhprint.mihanblog.com/post/42

http://estickekhodro.mihanblog.com/post/3

http://samdhprint.atizo.se/post/25

http://chapgar.famblog.ir/post/24


برچسب ها : وینیل چیست , چاپ انواع استیکر تبلیغاتی , استیکر تبلیغاتی ماشین ,
+ نوشته شده در يکشنبه 14 ارديبهشت 1399ساعت 12:06 توسط پریسا طاهری | | تعداد بازدید : 2829